Bioton

Dla firmy Bioton przeprowadziliśmy kampanię komunikacyjną w dwóch tytułach lifestylowych z uwagi na analizę grupy docelowej: Zwierciadle oraz Men’s Health. Kampania dotyczyła problematyki cukrzycy oraz produkowanej w Polsce insuliny pochodzenia ludzkiego. Zarówno w magazynie Zwierciadło, jak i magazynie Men’s Health wywołaliśmy artykuły dotyczące tej jednostki chorobowej, oparte merytorycznie na konsultacji z prof. Józefem Drzewoskim, wybitnym specjalistą w tym zakresie, kierownikiem Kliniki Chorób Wewnętrznych z Oddziałem Diabetologii i Farmakologii Klinicznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Ważnym elementem kampanii była prezentacja sylwetek aktywnych życiowo i zawodowo diabetyków, realizujących swoje pasje, w kontekście obalania społecznych stereotypów na temat cukrzycy.

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)