International Paper

Przygotowanie dla International Paper Polska strategii marketingowej, której głównym celem była zmiana postaw konsumenckich wobec papieru, jego używania i stereotypów związanych z używaniem papieru poprzez generalną zmianę podejścia do działań komunikacyjnych firmy: z orientacji B2B (strategia “push”) na B2C (strategia “pull”). Głównymi narzędziami jakie wykorzystano były artykuły sponsorowane i advertoriale w magazynach lifestylowych oraz opiniotwórczych, działania crossmarketingowe (inserty w magazynach lifestylowych oraz opiniotwórczych, współpraca z marką 3M Post It, komunikowanie certyfikacji FSC), kreatywne komunikaty wysyłane do dziennikarzy (akcja “Posadź swoje drzewo z IP”) oraz Akademia Doskonalenia Stylu – koncept nagrody głównej w programie lojalnościowym dla asystentek i sekretarek, decydentów w procesie zamawiania papieru w organizacjach (małe i średnie przedsiębiorstwa).

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)