Organizacja koncertu World Signia Songs w Teatrze Narodowym dla MultiBanku

Kompleksowa organizacja prestiżowego koncertu z udziałem wybitnych wykonawców estradowych, inaugurującego wprowadzenie przez bank na rynek najbardziej ekskluzywnej karty kredytowej dla klientów zamożnych. Przygotowanie koncepcji kreatywnej wieczoru (repertuar, wykonawcy, lokalizacja, scenografia, itp.). Organizacja unikalnego konkursu dla uczestników koncertu, opartego na nagrodach typu “money can’t buy” (których w potocznym rozumieniu “nie można kupić za pieniądze”), np. specjalny gość spektaklu Piotra Machalicy.

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)