Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

Podczas spotkania przekazano informację o nowej globalnej ambasadorce marki. Jest nią Charlotte Casiraghi, wnuczka księżnej Monaco – Grace oraz zaprezentowano kolekcję podróżującą po wybranych krajach Europy. Dziennikarze jako pierwsi mogli obejrzeć ją w całości.

Zgodnie z nowym mottem marki Montblanc – „Keep Exploring” tradycja wychodzi na powitanie ery innowacji. Tak jak dawni odkrywcy, Montblanc podbija nowe lądy. Jej wyznawcami stają się również kolejne pokolenia, młodzi ludzie, przedstawiciele ery digitalizacji. Dla nich Montblanc przygotował kolekcję akcesoriów skórzanych do smarfonów i tabletów, screenwritery do iPhonów. Prawdziwym zwycięzcą, rynkowym przebojem stała się kolekcja TimeWalker Urban Speed e-Stripe. Na  paski do zegarków z tej kolekcji organizowane są regularne zapisy w butikach Montblanc na całym świecie.

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)