Dlaczego my?

Odpowiedź jest prosta: bo jesteśmy najlepsi. I nie należy się w niej doszukiwać megalomanii.

Jesteśmy najlepsi w tym co robimy. Trudno nas zaszufladkować, ponieważ podstawą naszego konceptu biznesu jest klient ze swoimi wysoce zindywidualizowanymi i  – co najbardziej istotne – dynamicznie zmieniającymi  się potrzebami, a nie rodzaj usług jakiego w danej chwili potrzebuje.

Każda przeprowadzana przez nas akcja komunikacyjna w mediach przynosi wartość PR kilkakrotnie wyższą niż wartość kampanii reklamowych firm – dla przykładu w działaniach public relations dla IC Companys Polska za 2008 rok wygenerowaliśmy wartość PR w mediach lifestylowych w wysokości ponad 8 000 000 złotyczh, przy budżecie na działania reklamowe w wysokości 1 000 000 złotych. To samo dotyczy kampanii prospołecznych – wartość PR akcji społecznej Wielcy Małym konsekwentnie rośnie i wynosiła odpowiednio w roku 2008 – 702 000 złotych, 2009 – 2 586 000 złotych oraz 2010 – 5 216 000 złotych.

  • wykraczamy poza obszar działań agencji public relations, chociaż zajmujemy się również kompleksową obsługą public relations firm i marek
  • z punktu widzenia agencji eventowej, mamy w swoim portfolio kilkadziesiąt różnego rodzaju eventów dla naszych klientów: jubileuszowych, pokazów mody, konferencji prasowych, spotkań integracyjnych, itp.
  • potrafimy negocjować jako agencja reklamowa, w ramach zintegrowanych projektów dla naszych klientów, zakup powierzchni reklamowej w mediach, głównie w prasie lifestylowej
  • najbardziej motywują nas do działania zlecenia dla agencji kreatywnej, a nasze koncepcje kreatywne kupili klienci z branż tak od siebie oddalonych jak moda (Vistula & Wólczanka), bankowość (BRE Bank), czy leśnictwo (Lasy Państwowe)
  • kompetencyjnie podejmujemy również działania jako dom produkcyjny, bo w naszym portfolio znajduje się kilkanaście sesji zdjęciowych, które wyprodukowaliśmy na zlecenie naszych klientów i największych polskich wydawnictw

Oprócz powyższego, naszą siłę biznesową czerpiemy z rozwiązań crossmarketingowych oraz współpracy z gwiazdami.

Jesteśmy  de facto pomysłodawcami i prekursorami form crossmarketingowych na polskim rynku (źródłem tego zjawiska było poszukiwanie przez polskie firmy odzieżowe zewnętrznego finansowania i wsparcia wizerunkowego przez zewnętrzne marki dla kampanii marketingowych). Crossmarketing traktujemy bardzo szeroko – jako ważne i skuteczne narzędzie wizerunkowe i prosprzedażowe. Łączymy marki różnych branż i różnych kategorii.

Łączymy marki z gwiazdami. Jesteśmy pionierami idei ambasadorów marek w Polsce. Doprowadziliśmy do podpisania kontraktów ambasadorskich m.in. Magdaleny Cieleckiej
z marką Jackpot, Piotra Adamczyka z marką Cottonfield, Marty Żmudy Trzebiatowskiej
z marką Clarins, Rafała Królikowskiego z marką Renault.

Jesteśmy zorientowani na cele i efekty. Osiągamy swoje cele i pomagamy je osiągnąć naszym Klientom. Public Relations  to dla nas przede wszystkim budowa i utrzymywanie relacji opartych na szczerości i odwadze. Do każdego zadania podchodzimy indywidualnie, odrzucając stereotypy w miejsce początkowo nawet najbardziej rewolucyjnych pomysłów.
I niezmiennie pamiętamy, że za słupkami, budżetami i strategami stoją ludzie. To on: Klienci, partnerzy, współpracownicy są dla nas najważniejsi.

O nas

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)