Z czego jesteśmy dumni.

Koncepcja ambasadora marki jest relatywnie młoda na polskim rynku. Jesteśmy jej prekursorami. Doprowadziliśmy do podpisania wielu kontraktów ambasadorskich, w tym jednych z pierwszych, na naszym rynku, m.in. Magdaleny Cieleckiej z marką Jackpot, Piotra Adamczyka z marką Cottonfield, Marty Żmudy Trzebiatowskiej z marką Clarins oraz Rafała Królikowskiego z marką Renault. Ambasador marki w kontekście strategii marketingowej stanowi bardzo ważne i efektywne narzędzie w budowaniu wizerunku marki pod warunkiem, że bilateralny transfer cech i osobowości ambasadora oraz marki jest rzeczywisty i wiarygodny.

Organizujemy kompleksowo różnego rodzaju wydarzenia marketingowe (eventy), które – odpowiednio przygotowane i przeprowadzone – nie tylko są istotne z punktu widzenia zarządzania wizerunkiem marki – ale pozwalają na efektywne generowanie wartości PR w mediach. W przygotowaniu eventu marketingowego zawsze stawiamy na pomysł, a szczególnym sentymentem w tym zakresie darzymy eventy jubileuszowe.

Zorganizowana przez nas polska edycja jubileuszu 100-lecia marki Montblanc w Polsce została uznana przez przedstawicieli niemieckiej centrali marki za najlepszą edycję europejską, poza terytorium Niemiec. Wydarzenie, zorganizowanie w Operze Narodowej, która po raz pierwszy otworzyła podwoje komercyjnej marce, przebiegło w aurze wyjątkowości i luksusu. Nasz pomysł, aby najlepsi polscy projektanci zaprojektowali suknie inspirowane biżuterią jubileuszową Montlblanc, a znane aktorki i modelki zaprezentowały je 100 gościom wieczoru, zostało później wielokrotnie powielone podczas innych wydarzeń i pokazów mody.

Jesteśmy pomysłodawcami inicjatywy społecznej “Wielcy Małym”, w której wybitni artyści i przedstawiciele kultury polskiej, na czele z Panią Wisławą Szymborską, Lauretką Literackiej Nagrody Nobla, pomagają bezdomnym zwierzętom ze schronisk. W ramach akcji “Wielcy Małym”, dzięki środkom pozyskanym od sponsorów, organizujemy corocznie licytację dzieł sztuki wybitnych polskich artystów (Dwurnik, Pągowski, Śmigielski, Ruff, Łydżba, Maśluszczak, i inni) oraz wydajemy kalendarze ze zdjęciami znanych i lubianych w towarzystwie ich pupili (w kalendarzu Wielcy Małymm na rok 2011 wystąpili m.in. Joanna Szczepkowska, Agata Buzek, Edyta Jungowska, Piotr Adamczyk, Rafał Królikowski, Marcin Dorociński), a także z reprodukcjami dzieł sztuki licytowanych podczas aukcji. Wszystkie środki pozyskane z tej akcji zasilają bezpośrednio potrzebujące schroniska dla bezdomnych zwierząt w formie darów, kupowanych przez Fundację Niechciane i Zapomniane, na której konto trafiają co do złotówki przychodzy z akcji.

Uważamy profilaktykę zdrowia oraz ekologię za dwa z najważniejszych zjawisk, które wyznaczą większość trendów konsumenckich i będą kształtować rzeczywistość społeczną w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Te procesy możemy obserwować już dzisiaj. Zgodnie z zasadą, że staramy się zawsze być komunikacyjnie pierwsi w niszach rynkowych, doprowadziliśmy, jako pomysłodawcy i koordynatorzy, do współpracy pomiędzy naszym Klientem – firmą International Paper oraz Wydawnictwem Zwierciadło. Efektem tej współpracy była pierwsza 24-stronicowa wkładka ekologiczna (wydrukowana na certyfikowanym FSC papierze ekologicznyn International Paper) w październikowym numerze magazynu Zwierciadło w 2009 roku. Współpraca pomiędzy International Paper a Wydawnictwem Zwierciadło została rozszerzona o analogiczna stałą wkładkę do magazynu Sens, a także kalendarzyk Zwierciadła, dołączany do grudniowego wydania magazynu, i trwa do dzisiaj. Po ukazaniu się Zwierciadła z ekowkładką wiele innych tytułów zdecydowało się na powielenie tego pomysłu.

Naszej działalności nie jest obcy również sektor bankowy. Zwycięstwo w przetargu na koncepcję kompleksowych działań komunikacyjnych dla wprowadzenia na rynek karty Visa Inifnite Banku BRE potwierdziło nasz status kreatywny. W koncepcji sięgnęliśmy po inspiracje zarówno symbolem nieskończoności, jak i również Lożą Masońską i uzupełniliśmy pomysł na komunikację precyzyjnie dobranymi atrybytami (insygniami) prestiżu i elitarności. Nasz autorski program lojalnościowy Visa Infinite Major Domus został skonstruowany w oparciu o wartości dodane, generowane zgodnie z zasadą “money can’t buy” (“nie do kupienia”). Z powodów po stronie Klienta, koncepcji niestety nie wdrożono.

Kontynuacją współpracy z Grupą BRE była organizacja przez naszą agencję wyjątkowego koncertu dla klientów MultiBanku w Teatrze Narodowym w Warszawie, która towarzyła wprowadzeniu przez MultiBank prestiżowej karty kredytowej. Zwyciężyliśmy w przetargu zarówno w zakresie koncepcji jak i organizacji wydarzenia. Nasza koncepcja została oparta na motywie “piosenek świata”, wykonywanych przez wybitnych przedstawicieli świata showbiznesu. Wieczór poprowadzili Beata Sadowska i Wojtek Jagielski, a w koncercie wzięli udział: Justyna Steczkowska, Olga Bończyk, Cristina Bien, Rafał Królikowski i Piotr Machalica.

Komentarz merytoryczny był udziałem Pana Tomasza Raczka. W specjalnie na tę okazję zorganizowanym konkursie goście wieczoru mogli wygrać nagrody zgodnie z zasadą “money can’t buy” (“nie do kupienia”), m.in. sesję zdjęciową w obiektywie Justyny Steczkowskiej, warsztat kulturalny u Tomasza Raczka, śniadanie ekologiczne z Beatą Sadowską, lekcje malarstwa u Grzegorza Śmigielskiego czy zaproszenie do teatru w charakterze gościa specjalnego Piotra Machalicy czy Rafała Królikowskiego.

Na polu paneuropejskim mieliśmy zaszczyt być organizatorami pierwszej edycji Wigilii Polskiej w Brukseli w Operze de la Monaie po patronatem honorowym Pani komisarz Danuty Hubner. Na gruncie regionalnym wydarzenie to wsparły urzędy miast Łodzi i Torunia. Podczas uroczystego wieczoru, na który zostali zaproszeni przedstawiciele Parlamentu Europejskiego, odbył się koncert kolęd, w którym udział wzięli znani polscy artyści, wspierani przez kapelę góralską, m.in. Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Andrzej Piaseczny i Janusz Radek. Z wykwintne, tradycyjne, wigilijne polskie menu oraz aranżację stołów odpowiadała Pani Katarzyna Likus (Likus Hotele i Restauracje).

Zorganizowaliśmy w toku naszej działalności wiele pokazów mody. Wydarzeniem o dużej skali i dość skomplikowanym logistycznie projektem był pokaz mody IC Companys w 2008 roku. Na ascetycznym wybiegu w białej, odblaskowej tonacji, przy współpracy z czołowymi polskimi stylistami, zaprezentowano kolekcje marek Jackpot, Cottonfield oraz Matinique. W pierwszym rzędzie, obok redaktorów naczelnych magazynów modowych zasiedli ambasadorowie marek: Magdalena Cielecka, Rafał Królikowski i Piotr Adamczyk. Pokazowi towarzyszyły specjalnie przygotowane multimedialne wizualizacje ilustrujące główne wartości marek i motywy przewodnie kolekcji.

O nas

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)