‘Projekty crossmarketingowe’

Telefon Siemens w katalogu wizerunkowym Wólczanki

Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację sesji zdjęciowej do katalogu wizerunkowego Wólczanki. Do współpracy crossmarketingowej zaproszono firmę Siemens. W katalogu znalazły się layouty kreatywne, na których pokazano bezprzewodowy telefon stacjonar [...]

Kolekcja Jackpot na pokładach CentralWings

Organizacja sprzedaży produktów marki Jackpot (kolekcja wakacyjna, ekologiczna – apaszki oraz inne akcesoria) na pokładach lotów czarterowych linii CentralWings w okresie wakacyjnym. Generowanie wartości dodanej dla klientów linii lotniczych z jednej strony (dobry wizerunek i percepcja jako [...]

Konkurs konsumencki w salonach Wólczanki (partnerzy: Renault, Montblanc, Samsung)

Ogólnopolski konkurs konsumencki przeprowadzony w sieci salonów firmowych, w którym nagrodami dla biorących udział były oprócz komplementarnych akcesoriów produktowych luksusowe akcesoria marki Montblanc (nagrody II stopnia). Nagrodą główną była sportowa werjsa samochodu Renault Megane [...]

Konkurs konsumencki w salonach Wólczanki (partnerzy: BMW, Philips)

Ogólnopolski konkurs konsumencki przeprowadzony w sieci salonów firmowych w ramach inauguracji program lojalnościowego, w którym nagrodami dla biorących udział były oprócz komplementarnych akcesoriów produktowych (spinki do mankietów, krawaty) golarki męskie marki Philips (nagrody II stop [...]

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)