Telefon Siemens w katalogu wizerunkowym Wólczanki

Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację sesji zdjęciowej do katalogu wizerunkowego Wólczanki. Do współpracy crossmarketingowej zaproszono firmę Siemens. W katalogu znalazły się layouty kreatywne, na których pokazano bezprzewodowy telefon stacjonarny Siemens Gigaset SL 550 w luksusowym otoczeniu lifestylowym. Product placement dotyczył zarówno zdjęć stricte produktowych (packshot), jak i ujęć z modelami. Katalog był dystrybuowany w sieci salonów firmowych Wólczanki, insertowany do wybranych mediów lifestylowych oraz rozprowadzany kanałami komunikacyjnymi firmy Siemens (mailing do klientów), zapewniając penetrację komunikatu w poszerzonej grupie docelowej obu marek.

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)