Vistula Grand Prix

Stworzenie koncepcji kreatywnej działań komunikacyjnych marki w ramach kampanii mediowej (reklama prasowa, Internet, outdoor, POS). Budowa luksusowych skojarzeń z marką i kolekcją poprzez nawiązanie do Monaco i rajdu Monte Carlo. Pozycjonowanie kolekcji Grand Prix (nagroda główna) wyżej w stosunku do regularnej kolekcji. Przygotowanie koncepcji layoutów promocyjnych oraz core copywrite story.

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)