Konkurs konsumencki w salonach Wólczanki (partnerzy: BMW, Philips)

Ogólnopolski konkurs konsumencki przeprowadzony w sieci salonów firmowych w ramach inauguracji program lojalnościowego, w którym nagrodami dla biorących udział były oprócz komplementarnych akcesoriów produktowych (spinki do mankietów, krawaty) golarki męskie marki Philips (nagrody II stopnia). Nagrodą główną był samochód BMW Mini. Konkurs był komunikowany w miejscach sprzedaży, w katalogu konsumenckim (insertowanym w prasie lifestylowej) oraz w kampanii outdoorowej w głównych ośrodkach miejskich w Polsce. Oprócz aspektów wizerunkowych (upgrade marki) efektem konkursu była zdecydowana poprawa staystyk sprzedażowych w sieci dystrybucji (zwiększenie wartości paragonu oraz liczby transakcji) oraz efektywna budowa bazy klientów (program lojalnościowy).

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)