Wólczanka

Przygotowanie dla Wólczanka SA strategii marketingowej, której głównym celem było odświeżenie wizerunku marki i jej upgrade poprzez działania kreatywne (sesje zdjęciowe w magazynach lifestylowych, kontrowersyjne layouty reklamowe, kreatywne pokazy mody) oraz projekty crossmarketingowe (programy lojalnościowe i konkursy konsumenckie z udziałem luksusowych marek o międzynarodowym wizerunku). Skierowanie komunikatu marki do młodego segment w grupie docelowej i budowa lojalności w tym segmencie.

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)