YES

Przygotowanie strategii marketingowej dla marki YES w oparciu o kompleksowe badania marketingowe (metody ilościowe i jakościowe, współpraca z Intytutem IMAS) oraz kompleksowy audyt strategiczny przedsiębiorstwa (w szczególności obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa oraz funkcji zarządczych). W wyniku analizy sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa oraz badań rynku dokonano redefinicji grup docelowych marki, konceptu marki oraz sposobu jej komunikacji z rynkiem (koncepcje kreatywne oraz strategia mediowa), w odniesieniu do głównych konkurentów marki. Materiał poufny.

<< POWRÓT

Aktualności
Zobacz wszystkie aktualności >>

AUDI DESIGN LAB

AUDI DESIGN LAB

Agencja zorganizowała kameralny panel dyskusyjny z udziałem ludzi designu. Spotkanie w Galerii 3ONE33 w Warszawie przerodziło się w fantastyczną networkingową platformę projektantów, architektów, artystów oraz przedstawicieli mediów.

(więcej…)

Konferencja Montblanc Black&White Week

Konferencja Montblanc New Trends

Agencja zorganizowała spotkanie prasowe marki Montblanc w ramach White&Black Week z udziałem Camilo Daza Tapia z centrali marki w Hamburgu.

(więcej…)

VIII edycja akcji Wielcy Małym

Joanna Krupa podczas VIII edycji akcji Wielcy Małym

Właściciele agencji Beata Pawelczyk-Błasiak oraz Piotr Piasecki są pomysłodawcami i współorganizatorami akcji społecznej WIELCY MAŁYM – ARTYŚCI POMAGAJĄ ZWIERZĘTOM PRZED ZIMĄ.

(więcej…)